UTOPIA: 2008 Resolution

Friday, January 11, 2008

2008 Resolution

It’s getting into the third week of the year, but it’s still not too late to draft out my ‘new year’ resolution. In the previous years, I dun really hav such practice of drafting out New Year resolutions, all I had was short-term, mid-term and long-term goal, spanning from 1 year to 10 years. Perhaps I should just assume it as my short-term goal.


My short term goals new year resolutions are as below:

#Get myself marketable…eh, not ‘selling body’ ler…to do that, firstly need to polish some required skills in my current job.
#To look stunningly beautiful…wuakaka…started b*tching pulak!
#Earn CLP certification (I’m not referring to that law cert…)
#Earn more $$$ --> which I dun tink is applicable for someone who is ‘ta gong chai’. Pay rise so skimpy, how to earn more leh?
#To fly somewhere…
#Working abroad --> in my dream! Despite working in an MNC, I still couldn’t get a chance…Everyone flies except me…sob, sob…
#And well, after getting my professional cert, I'm gonna tender my resignation letter with ‘style’…*wicked laugh


Meanwhile, the below are my mum’s resolutions (specially dedicated for me):


#To be a more sane, un-nerdy person who can speaks like a normal human so that she could communicate with me. I hav a terrible speaking skills that no one in the house could understand my language.
#To dress like her (some 20 years ago). Appearance-wise, I m still like a skool kid who doesn’t know how to dress up well, and still I dun improve much over the years….wuahaha…
#To separate me with my beloved PC…mum thought that I hav an imbalance lifestyle as I m spending too much time with that machine.
#To get a bf (??) --> not necessary as of now, coz I hav a warm family who takes care of me…I m still in my comfort zone, unless mum kicks me out of the house!

Lastly, like any other bloggers out there, I hope to maintain the blog traffic at this site, and meet more enemies frens…

Alrite, thanks for reading my craps!

9 comments :

chingy said...

Wheeeee~
Stunningly beautiful yay! XD

3POINT8 said...

huahuahuax3
tender your resignation with style!
U must da hate your working place alot!

x said...

come i help you fulfill your mom's resolution (last one). come join X's dating agency, here we macth you up with anything you want, male, female, tranny, or anhything upon request :P


okok...hope you fulfill your resolution especially the last one i just mentioned XD

curryegg said...

WAh.... it's not bi*ching la...
It's improvement.. Lol..
Girl need to doll up herself right? Haha...

How are you there?
:D

Nux V said...

chingy: hehe...tis one not easy to achieve ;-)

3point8: yes, hate da company so mch coz they are blocking all my fav sites...and my freedom to blog!

x: soli la...i dun hav $$$ to pay ur agency for such service..

curryegg: oh...yea rite! but still m lazy to doll up myself...
i'm fine, thank you ;-)

Johnny Ong said...

crap - only knew i was reading crap at the last sentence...... hehehe

Nux V said...

johnny: LOL! yea...u r so easily tricked into reading craps..kihkihkih!

Princess Eileen said...

Hahaha... get a bf (parent's resolution). I know what you are going thru, gal. Wukaka... same boat here and I also know why you like the way it is.

All I can say is... gambateh!!!

And also I really wish the rest of your NYR can come true :)

amei79 said...

hey, gd new yr resolution ya. ur mum is rite, u should get a bf, eith this, some condition will change, e.g u will have cnange in dressing (bf can gv opinion ma), look more pretty, n sure ur communication skills will change abit...gambate!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...